Dienos interviu


about us1

Ieva Navickaitė, buvusi gimnazijos mokinė, šiuo metu gyvenanti Anglijoje

Kuo skiriasi gamtos mokslų (biologijos, chemijos, geografijos, fizikos) mokymasis Lietuvoje ir jūsų dabartinėje mokykloje?

Skirtumas tarp geografijos pamokų Lietuvoje ir Anglijoje yra nemažas, nes mes čia darome daugiau praktikos darbų – mokiniai vežami į kalnus tyrinėti gamtos, pamokose daug dėmesio skiriama kitų šalių ekonominės ir geografinės padėties pažinimui ir įvertinimui. Biologijos, fizikos ir chemijos mokoma trimestrais. Jeigu vieną trimestrą  mokeisi biologijos, tai sekantį teks mokytis fizikos arba chemijos. Metų pabaigoje visi gamtos mokslai yra apjungiami. Per visų dėstomų dalykų pamokas atliekam daug įvairių eksperimentų,  kurie labai sustiprina nagrinėtų temų žinias.

Kaip jūsų mokykloje vaikai mokomi saugoti ir tausoti gamtą?

Kiekvienoje klasėje yra rūšiuojamo popieriaus dėžės.  Į jas mokiniai meta visą nereikalingą popierių , kuris dienos pabaigoje surenkamas perdirbimui. Klasėje elektra būna įjungta retai, nes taip bandome taupyti šalies energijos išteklius ir tuo pačiu vaikai mokomi  kaip taupyti elektros energiją. Vykdomos įvairios akcijos,  kurių metu į mokyklą atvažiuoja įvairūs aplinkosaugos specialistai. Jie pasakoja apie dabartinį pasaulio užterštumą ir kaip mes galėtume prisidėti prie jo sumažinimo.

Išvardinkite tris gyvenimo mūsų mokykloje dalykus, kurių pasigendate dabartinėje savo mokykloje.

  • Pirmiausia pertraukų, nes mes jų turim tik tai dvi , o pamokos šešias kiekvieną dieną.
  • Laisvų pamokų. Jeigu koks mokytojas dėl tam tikros priežasties neatvyksta į pamoką yra iškviečiamas vaduojantis mokytojas, kuris praveda pamoką.
  • Laisvumo. Dabartinėje mokykloje palaikoma labai griežta disciplina – privaloma pilna uniforma (nuo galvos iki kojų), surišti plaukai, jokios kosmetikos, papuošalu ar nulakuotų rankų nagų.

Pasiūlykite tris dabartinio jūsų mokyklinio gyvenimo dalykus, kuriuos būtų verta perkelti į mūsų mokyklą.

  • Mokytojams kitokio mokymo stiliaus, kad sudomintų mokinius ir jie noriai eitų į pamokas.
  • Daugiau pažintinių mokyklinių išvykų.
  • Manau galėtų mokiniai būti skirstomi pagal mokymosi pajėgumo lygius, kaip kad yra mūsų mokykloje – tai padeda kiekvienam mokiniui gilinti žinias pagal savo sugebėjimus.

Kas labiausiai nustebino išvykus į kitą šalį?

Žmonių kitoks bendravimas, jų pagalba, aptarnavimo kokybė, daug parkų kuriuose šeimos praleidžia labai daug laiko.

Ko palinkėtumėte mūsų gimnazijos mokiniams?

Sėkmės siekiant užsibrėžtų tikslų.

resource2012 he1 coll2s artroom1break tine 2012 chapels

Įrašas paskelbtas temoje Uncategorized. Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s